Pulssianturit, absoluuttianturit ja lineaarianturit - Auser

Pulssi-, absoluutti- ja lineaarianturit

Digitaalisten järjestelmien perustana toimivat laadukkaat SICK pulssianturit, absoluuttianturit sekä lineaarianturit.

Annamme mielellämme lisätietoja eri antureista ja voimme auttaa oikeiden antureiden valinnassa. Pystymme auttamaan myös mahdollisissa ongelmatilanteissa. Täytä tarjouskori toivomillasi tuotteilla tai ota suoraan yhteyttä ja läpikäydään yhdessä ammattilaisten kanssa tarpeenne.

Pulssianturi – monipuolinen, kompakti ja joustava

Pulssianturi eli inkrementtianturi tuottaa tietoja sijainnista, kulmasta ja kierrosluvuista. Resoluutio määritellään pulssien lukumäärällä kierrosta kohden jotka enkooderi lähettää ohjauslaitteelle liikkeen mukaan. Ohjauslaite pystyy määrittämään sen hetkisen paikan laskemalla vastaanotetut pulssit. Kytkettäessä kone päälle voi olla välttämätöntä tehdä viiteajo.

Valikoimassamme SICK pulssianturit. DFS60 Pulssianturit – katso tai lataa pdf tiedosto pulssiantureista lisätietoja varten

Joustava, kompakti ja luotettava – absoluuttianturi mittojen mukaan

Absoluuttianturi tuottaa tietoja sijainnista, kulmasta ja kierrosluvuista erilaisissa positioissa. Jokaiselle positiolle on tällöin kohdennettu yksi yksiselitteinen koodi. Erottelukyky määrää olemassa olevien koodien lukumäärän kierrosta kohden. Jokainen koodi muodostaa yksiselitteisen referenssin ja antaa täten absoluuttisen paikan. Referenssikäyttö käynnistämisen jälkeen ei tämän vuoksi ole tarpeen. Yksikierros-absoluuttianturi mittaa absoluuttisen paikan yhden kierroksen sisällä. Monikierros-absoluuttianturi määrittää myös kierroksen sisällä olevan paikan lisäksi vielä kierrosten lukumäärän.

Valikoimassamme SICK absoluuttianturit. AFS/AFM60 absoluuttianturit – katso tai lataa pdf tiedosto absoluuttiantureista lisätietoja varten

Vaijerivetoanturit lineaarimittaukseen

Vaijerivetoanturit ovat yhdistelmiä vaijerivetomekaniikasta ja anturista. Anturi mittaa rummun pyörähdyksen ja määrittää siitä vaijerin pituuden. Tämä mahdollistaa paikoituksen lineaarisille mittauksille. SICKin vaijerivetoantureihin on saatavana suuri valikoima liitäntöjä, ja ne voidaan helposti integroida vaativan teollisuuskentän järjestelmäsovelluksiin. Erilaiset rakenteet mahdollistavat sovellukseen sopivimman laitteen valinnan.

Valikoimassamme SICK vaijerivetoanturit. HighLine vaijerivetoanturit – katso tai lataa pdf tiedosto lineaariantureista lisätietoja varten