Aina apunasi, kun tarvitset juuri oikeat tuotteet teollisuuden automaatioprosesseihin

Auser on vuodesta 1993 toiminut kotkalainen luotettava ja asiantunteva teollisuuden sähkö-, pneumatiikka- ja automaatiolaitteiden toimittaja.
Missiomme on vastata asiakkaidemme tarpeisiin tarjoamalla käyttötarkoitukseen parhaiten sopivia tuotteita ammattitaitoisesti ja joustavasti palvellen.

Säästämme aikaasi sujuvalla ja asiantuntevalla palvelulla
sekä juuri oikeilla tuoteratkaisuilla

Pitkä kokemuksemme on tuonut meille laajan asiantuntemuksen ja ymmärryksen eri teollisuuden alojen tarpeista, prosesseista ja toimintatavoista.
Oli tarpeesi selkeä tai vielä hieman hämärän peitossa, toimitamme aina parhaiten käyttötarkoitukseensa sopivat laitteet
– ripeällä ja sujuvalla palvelulla höystettynä, tietenkin.

“Yhteistyössä Auserin kanssa parasta on henkilökohtainen ja sujuva palvelu. Jos jokin asia ei ole itselle täysin selvä,
niin Auserilta saa aina apua ja suosituksia laitevalintoihin.” – Asiakaspalaute

Metsäteollisuus

Metsäteollisuuden tuotantoprosesseissa on voitava luottaa automaation toimivuuteen. Jokaisen laiteen on oltava tehtäväänsä parhaiten sopiva ja käyttöä kestävä. Samalla tavalla on voitava luottaa kumppaniin, joka toimittaa nuo laitteet. Auser on tutkitusti luottamuksen arvoinen kumppani – kysy vaikka asiakkailtamme.

Elintarviketeollisuus

Elintarviketeollisuudessa korkean hygieniatason lisäksi yhtä tärkeää on laitteiden toimintavarmuus. Auser tuntee elintarviketeollisuuden tarpeet ja osaa tarjota tuotannon automaatioon laitteita, jotka ovat sertifioituja, käyttövarmoja sekä helppoja pitää puhtaina.

Muut teollisuuden alat

Luotettava automaatio ei synny automaattisesti, vaan korkealaatuisista, käyttötarkoitukseensa parhaiten sopivista laitteista. Auserilla on kymmenien vuosien kokemus teollisuuden sähkö- ja automaatiolaitteista sekä kosolti alan tietotaitoa, minkä ansiosta osaamme tarjota aina parasta mahdollista ratkaisua.

“Auserin kanssa kaikki pelaa.” – Asiakaspalaute

Arvomme

Luotettava
Asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden menestyksellinen liiketoiminta edellyttää heidän tuotantoprosessiensa sujuvuutta ja tehokkuutta, missä varmatoimisimmat, kestävimmät, sekä tarkoituksenmukaisimmat laiteosat ja komponentit ovat keskeisen tärkeässä osassa. Auserin laadukkaisiin tuotteisiin sekä asiantuntevaan ja joustavaan teollisuuden sähkö- ja automaatiopalveluun voi luottaa kaikissa tilanteissa. Luotettavuus välittyy toimintaan kauttaaltaan, niin asiakkaille kuin yhteistyökumppaneille ja omaan yrityskulttuuriin.

Palveleva
Auser on ammattitaitoinen ja erittäin osaavasti palveleva. Teollisuudenalan asiakkaiden sähkö- ja automaatiolaitteisiin liittyviin tarpeisiin vastataan joustavasti ja nopeasti, minkä lisäksi palvelu on aina sujuvaa. Olennainen osa palvelukulttuuria on korkean osaamisen mahdollistama tarkoituksenmukaisimpien ja käyttöön parhaiten sopivien tuotteiden tarjoaminen. Auser ymmärtää, mistä asiakkaiden liiketoiminnassa on kyse ja mikä on tärkeää, siksi asiakkaita pystytään myös palvelemaan aina parhailla mahdollisilla tavoilla.

Osaava
Auser tuntee pitkän kokemuksensa ja henkilöstönsä korkean ammattitaidon ansiosta perusteellisesti toimialansa tuotteet, palvelumallit ja asiakkaiden tuotantoprosessien automaation vaatimukset. Osaamisessa on tärkeää pystyä arvioimaan se, mikä tuote sopii parhaiten asiakkaalle. Tämä edellyttää hyvää kokonaisnäkemystä ja siksi osaamista niin koko yrityksen kuin yksittäisten työntekijöiden osalta vahvistetaan jatkuvasti vastaamaan alan kehitykseen. Se mahdollistaa asiakkaiden palvelemisen entistäkin paremmin.

Huomioiva
Auser huomioi asiakkaansa ja heidän tarpeensa erinomaisen palvelunsa myötä, mutta samalla tavalla kiinnitetään huomiota myös omaan henkilöstöön, sen tyytyväisyyteen, kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja mahdollisuuksiiin kehittyä ammattillisesti. Auser uskoo hyvän asiakaspalvelun voimaan, ja ammattitaitoinen sekä sitoutunut henkilökunta on se voimavara, jolla hyvälle palvelulle luodaan parhaat edellytykset.

Ota yhteyttä

Pyydä tarjous tuotteesta. Kirjoita viestiin tarpeesi, niin asiantuntijamme ovat teihin yhteydessä pikimmiten.

Voit olla myös suoraan yhteydessä myyntiimme.

Vaihde: 05 3410 400

"*" näyttää pakolliset kentät

Tietojenkäsittelykäytäntö*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.