Painekytkin - Auser

Painekytkimet

Auserilta löytyy kattava valikoima Norgrenin painekytkimiä, jotka tarjoavat sarjan vaihtoehtoja paine-erojen muuntamiseksi sähkösignaaleiksi. Valikoima sisältää sähkömekaanisia painekytkimiä ja elektronisia painekytkimiä, jotka sopivat paineilma- ja hydrauliikkasovelluksiin. Norgren –valikoima sisältää sekä uudempia tuotteita että myös esimerkkejä klassisista sarjoistamme mukaan lukien Herion, Enots ja Martonair. Tuotteisiin kuuluu mm. painekytkin 50D sekä klassinen Herion 8D-painekytkin, sekä uudemmat 54D ja 34D.

Painekytkimet teollisuuden käyttöön

Paineen asetuspisteet ovat ohjelmoitavissa joko manuaalisesti tai etänä IO-Linkin kautta. Näkyvyys on hyvä LED-valojen ja digitaalisten näyttöjen avulla. Elektroniset paineanturit ovat erityisen hyödyllisiä sovelluksissa, joihin klassinen mekaaninen painekytkin ei sovellu.

• IMI Norgrenin 54D paineanturi mahdollistaa nopean reagoinnin muuttuviin vaatimuksiin sisäänrakennetun älyn avulla. 54D tarjoaa joustavuutta, helppoa asennettavuutta ja luotettavaa toimintaa. Kompaktin ja kevyen rakenteen, G1/8 liitännän ja M8 sähköliitännän ansiosta 54D soveltuu hyvin yleisiin alipaine- ja painesovelluksiin sekä erityisesti työkaluapplikaatioihin.
  • 34D paineanturi pystyy käsittelemään painealuetta alipaineesta aina 600 barin paineeseen, siinä on ruostumaton runko G1/4 liitännällä ja M12 sähköliitännällä. Se soveltuu hyvin mm. aggressiivisiin prosessihallinnan ympäristöihin.

Norgren Express katalogi painekytkimet

Annamme mielellämme lisätietoja eri painekytkimistä ja voimme yhdessä valita tarpeisiinne sopivat kytkimet. Pystymme auttamaan myös mahdollisissa ongelmatilanteissa. Ota yhteyttä ja läpikäydään tarpeenne.