OPTRIS lämpökamerat teollisuuteen - Auser

Optris

OPTRIS lämpökamerat – lyömättömällä hinta-laatusuhteella toimitettuna ympäri Suomen. OPTRIS lämpökamerat ovat laadukkaita, kustannustehokkaita ja jokaiseen kohteeseen sopivia mittauslaitteita jotka soveltuvat käytettäväksi erilaisissa teollisuuden sovelluksissa, sekä tutkimus- ja tuotekehityssovelluksissa.

Lämpöprofiilia kuvaavien kameroiden osalta käytetään usein nimityksiä: infrapunakamera, IR-kamera tai lämpökamera. Olipa nimi mikä hyvänsä lämpökameralla on helppo havaita alueet/laitteet, joiden lämpötilat ovat poikkeuksellisia esim. vialliset komponentit, venttiilit, kaapelit yms. lämpö- tai kylmävuodot.

Erilaisten kohteiden mittaamista varten on saatavilla eri optiikoita. Lisäksi linsenssivapailla ohjelmistoilla voidaan käsitellä lämpökuvia ja tehdä helposti raportit kuvien kohteista.

OPTRIS lämpökamera on helppo liittää osaaksi automaatiojärjestelmää liitäntälaitteiden avulla. Saatavilla on myös kattava valikoima suojakoteloita ja lisävarusteita erilaisiin asennusympäristöihin.

Jos et löydä valikoimastamme sopivaa OPTRIS lämpökameraa, sinulla on kysyttävää tuotteista tai jotain muuta tuotteisiimme liittyen niin ota yhteyttä!

Pystymme etsimään korvaavaa tuotetta, suosittelemaan vaihtoehtoja sekä auttamaan hankinnoissasi.