ACS380 - Auser

ACS380

Taajuusmuuttaja laiterakennukseen

• 0.25 – 22 kW, 200 – 480 V
  • Vakioidut korkeus ja syvyys mitat yksinkertaistavat kaappiasennusta, sekä kaapelointia
  • Esikonfiguroidut ominaisuudet mahdollistavat laitteen nopean yhdistämisen automaatiojärjestelmiin
  • Adaptiivinen ohjelmointi lisää mahdollisuuksia suunniteltaessa isoja tai pieniä ratkaisuja
  • Integroitu käyttöliittymä mahdollistaa ensiluokkaisen käyttömukavuuden
Kysy lisää

ACS380 tarjoaa vapauden suunnitella järjestelmän siten, että suunnittelussa voidaan keskittyä laitteiden toimivuuteen ja kustannustehokkuuteen. ACS380 -taajuusmuuttaja sisältää kattavan valikoiman valmiiksi asennettuja erilaisia rajapintoja, jotka mahdollistavat taajuusmuuttajan saumattoman yhdistämisen käyttölaitteisiin, sekä automaatiojärjestelmiin.

ACS380 -taajuusmuuttaja on varustettu käyttäjäystävällisellä ohjauspaneelilla. Lisäksi taajuusmuuttajaan voidaan asentaa lisävarusteena irrallinen ohjauspaneeli, joka voidaan asentaa esimerkiksi kojeiston oveen. Taajuusmuuttaja tukee adaptiivista ohjelmointia, jonka avulla voidaan helposti ratkaista yksinkertaisemmat ohjelmointitarpeet. ACS380 -taajuusmuuttajan vakio-ominaisuuksiin kuuluu moottorinohjaus, joka tarjoaa ratkaisun laajaan valikoimaan erilaisia sovelluksia, muutamana esimerkkinä voidaan mainita pumput, puhaltimet, kuljettimet, sekä sekoittimet.

ACS380 katalogi ACS380 laiteopas ACS380 ohjelmointiopas