ACH580 - Auser

ACH580

Taajuusmuuttaja kiinteistöautomaatioon

• Tehoalue 250 kW asti
  • Tuki kaikille eri moottoriteknologioille; oikosulkumoottorit, kestomagneettimoottorit sekä SynRM tahtireluktanssimoottorit. Helppo valita kun voi luottaa, että soveltuu moottorille kuin moottorille
  • Tuki kaikille eri automaatioliitynnöille mitä taloautomaatiossa käytetään. Modbus RTU ja BACnet vakiona laitteessa, muut saatavilla optiona. Mm. saatavilla ainoana markkinoilla BACnet/IP 2-porttinen moduuli, minkä avulla et tarvitse Ethernet kytkimiä sarjaankytkentään.
  • Todella helppo käyttöliittymä (paneeli aina vakiona) ja ilmainen PC työkalu ladattavana verkosta (Drive Composer). Nopea oppia käyttö, säästöä asennuksiin
  • Todella kompakti laite, missä IP55 koteloitu versio lähes samoilla mitoilla IP21 koteloidun laitteen kanssa. Helppo asennettavuus huolimatta kotelointiluokasta.
  • Seuraaja ACH550 taajuusmuuttajalle
Kysy lisää

Vaivatonta energiatehokkuutta kiinteistöautomaatioon

Juuri kiinteistöautomaation tarpeisiin suunniteltu ACH580 taajuusmuuttaja luo uuden tason energiatehokkaalle ohjaukselle. Taajuusmuuttajan tehoalue ulottuu 250kW asti ja se toimii seuraajana menestyksekkäälle ACH550 taajuusmuuttajalle. Kompakti ACH580 säästää asennustilaa ja tarjoaa käyttäjälleen helppoa asennettavuutta, ensiluokkaista käytettävyyttä ja monipuolista integroitavuutta eri automaatiojärjestelmiin. Kuten edeltäjänsä, ACH580:sestä löytyy paljon toiminnallisuuksia helpottamaan käyttöä taloautomaation sovelluksissa, mukaan lukien reaaliaikakello kello-ohjaukseen ja PID säätimet