Taajuusmuuttajat | Iso varasto ABB ja Siemens taajuusmuuttajia

Taajuusmuuttajat

ABB sekä Siemens Sinamics G120C-sarjan taajuusmuuttajat.

Laadukkaat ABB taajuusmuuttajat monipuolisesta valikoimasta. ABB-käytöt edustavat luotettavuutta, helppokäyttöisyyttä, joustavuutta ja älykkyyttä – koko käytön elinkaaren ajan. Varastostamme löytyy paljon taajuusmuuttajia heti toimitukseen! Tehot välillä 0,37…110kW ja jännitteillä 400V, 500V ja 690V. Lisäksi kaikki yleisimmät lisäoptiot. ACS880-01 varastointilista

Siemens Sinamics G120C-sarjan taajuusmuuttajat on suunniteltu etenkin laitevalmistajat silmälläpitäen, jotka edellyttävät kustannustehokasta, tilaa säästävää ja helppokäytöistä taajuusmuuttajaa monipuolisin toiminnoin. Tässä tuotesarjassa yhdistyvät erityisesti pieni koko ja suuri tehotiheys. SINAMICS G120C erottuu joukosta myös nopean asennuksen ja käyttöönoton ansiosta. Pikaliittimet helpottavat kaapelointia ja käyttöönottotyökalut ovat yksinkertaisia omaksua ja käyttää.

Annamme mielellämme lisätietoja taajuusmuuttajista ja voimme auttaa oikeiden muuttajien valinnassa. Pystymme auttamaan myös mahdollisissa ongelmatilanteissa. Ota yhteyttä ja läpikäydään tarpeenne.